October rings in the season of pumpkin spice lattes and all things Halloween, but every year October also marks the fight against breast cancer an each year there’s more and more brands hopping on the bandwagon to show their support. As it is a topic close to my heart, I decided to put together a selection of fashion-y items with which you can show your support. For example, Lindex has a special pink collection for the 14th year in a row, with 10% of the sales going to cancer research, Avon is also an avid supporter with special edition products and years of charity work behind them. This year Invisibobble also stepped in and created a special hair tie and donating 20 000 euros to a charity their fans chose, ghd has revamped their classic stylers and in some countries are also donating a part of the sales to research. 
Of course, a direct donation is always an option and even reminding your relatives to get their breasts checked is a huge step forward. There’s still almost half of October left so why not make “On Wednesdays we wear pink” a thing? 
_______________
Oktoober kuulutab kõrvitsavürtsiste kohvijookide ja Halloweeni hooaja algust, aga igal aastal toob oktoober endaga ka kõiksugu roosad kampaaniad märkimaks rinnavähi vastast võistlust ning aasta-aastalt on aina rohkem brände kampaaniatega liitumas. Kuna see teema on mulle liigagi südamelähedane, mõtlesin kokku panna valiku trenditoodetest, millega saab oma toetust rohkemgi välja näidata. Näiteks Lindex toob juba 14ndat aastat järjest välja erikollektsiooni, mille müügitulust läheb 10% rinnavähiuuringute toetusks, Avon on ka pikaajaline heategija, pakkudes samuti eritooteid, aga ka täitsa konkreetset kampaaniategevust, näiteks möödunud nädalavahetusel toimunud ilumessil oli Avoni toetusel kohal ka mammograafiabuss, kus kõikide soovijate rinnad üle kontrolliti. Sel aastal on kampa astunud ka Invisibobble, kes tegi spetsiaalse roosa juuksekummi ja annab 20 000  ühele Saksamaa heategevusorganisatsioonile rinnavähiuuringuteks, juuksehooldusbränd ghd tegi uuenduskuuri oma toodetele ja mõnedes riikides (minu teada mitte Eestis kahjuks) läheb osa müügitulust samuti uuringuteks. 

Muidugi on alati võimalus teha otseannetus näiteks Eesti vähiravifondile või meenutada oma lähisugulastele, et nad ikka aeg-ajalt kontrollis käiksid. Iga väike samm aitab. Oktoobrit on veel pea pool kuud jäänud, võiks ju selle “Õelate tüdrukute” filmist tuntud kolmapäevase roosa riietuse kandmise teoks teha, või mis? 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *